Why do they call it a "building"? It looks like they're finished. Why isn't it a "built"?

Jag och Qing har anmält oss till en vandringskurs. Det betyder att vi följer efter någon som kan vägen fikar halvvägs och går vidare. Igår gick vi i ängelholm, på stranden och i sibirienskogen. Det var underbart, min fina hund löd minsta vink från mig, han uppförde sig exemplariskt. Det var härligt att se alla 15 hundarna springa om kring lösa på stranden. Qing lät löptiken vara i fred och han sprang med bland annat en flatte och en labbe. Han var min lilla duktiga pudel. Jag tror han är som ett årgångsvin, han blir bara bättre med åren. Till sommaren blir han 6år och så som han uppförde sig igår är mer än väl...

 





Kommentarer
Postat av: Lena Chelsea & Zamba

Underbartär order det här ska vi göra fler gånger :)!

2011-03-23 @ 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0