I think I can sum up the show for you with one word: nothing

Jag har insett att min senaste kyss...var med den mannen jag ska leva hela mitt liv med.
Jag lyssnar på... min iphone
Du mår bäst när du... är i skogen
Stockholms bästa stadsdel är... hmm, där Cesar Millan är
Jag pratar... gärna och mycket
Jag älskar/tycker om... Bikinis, sommarkläder, väskor, kaffe och min hund
Min bästa vän(ner) är... få men noga utvalda.
Min första riktiga kyss... var överraskande
Jag avskyr när folk frågar... hur gammal jag är
Kärlek är... större än störst
Någonstans, tänker någon... manana manana 
Jag kommer alltid att vara...
den jag är
Jag är hemligt förälskad i... Cesar Millan, Will Smith, Nathan (one tree hill), Måns Zelmerlöv
Sist jag grät var... ett tag sedan, kommer inte ihåg när det var, konstigt nog 
Min mobiltelefon är... räddaren i nöden
När jag vaknar på morgonen... går jag upp
Innan jag går och lägger mig... gosar jag med mannen och hunden
Just nu tänker jag på... Sängen och Seinfeld
Bebisar är... små barn 
Homosexuella är... homosexuella
Blondinbella är... halvjobbig
Ikväll ska jag... inte göra mycket, borsta tänderna, och lägga mig 
I morgon kommer jag... powerwalka med hunden, jobba, jogga, planera inför kvällens kurs, hålla kurs och mysa 
Jag vill verkligen... leva väl, må bra och vara happy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0