I'm going to be this guy's friend

Söndag och soffan är full av trötta människor och hund. Gårdagen var lugn kom hem vid 00:00 efter att delat två flaskor vin med Viktoria och haft trevligt sällskap vid bordet. Klockan ringde 07:20, upp och koka kaffe, packa väskan med massor av strumpor och alla extra skor till Qing. För idag var det dags för vandring, 1,5mil i traneröds mosse. Vi har inte varit med på några gånger på grund av Qings klor men idag kände jag att vi var redo. Med extra skor och strumpor skulle det inte vara några problem.









Hemma i grovköket hänger nu allt på tork. Men jag är mycket imponerad av dessa hundskor. Efter fem timmars blöt promenad och då menar jag dyblöt promenad så höll de sig rätt torra. Vid två tillfällen bytte jag ut framtasskon eftersom den tassen inte alls får bli våt och den höll sig torr. Tack Medipaw...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0