good for you Jack

Fredagsmorgon och jag sitter ännu en gång med långfrukost och p3 i bakgrunden. Himlen är helt blå och det ser ut som frost på gräsmattan. Jag gillar det, blir en runda med hunden och mössan på huvudet. Det är så härlig luft ute när det är kallt och solen skiner.

Känner mig väldigt positiv idag, vaknade innan klockan och Qing smög sig upp till kudden och mös en lång stund innan vi gick upp. Det är bara en bra dag. Efter jobbet idag åker jag hem till kokerskan på mitt förra jobb och sedan är det fest med mina gamla goa kollegor. Jag ska ha med mig efterrätt och jag kommer ha med mig min favorit=) Marrängswiss=)

Ha en underbar dag!!


Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0