Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me

Projekt allrum:

Allrumet är ett orört projekt och det är nu dags att ta tag i det. Golvet är redan bestämt eftersom det ska vara samma som i vårt sovrum. Men sen är allt öppet. Googlar runder och kollar tapeter och färger. Vill absolut inte ha högblankt, vit, svart och grått även om vårt sovrum är rätt så mycket så än så länge. Jag vill ha färg i min vardag och gärna lite annorlunda än vad vanliga allrum brukar vara. Det vi redan bestäm är att vi ska ha två fåtöljer istället för en soffa.

Och vi kan tänka oss dessa, som är utfällbara till liggfåtöljer, reclainer.


En turkosinspirerad tapet till denna färg hade varit mycket fint:


Tv-bänk (vit men inte hllvit utan lite gammelvit)

Mmm ska bli så kul, jag vill även ha en bokhylla med massa böcker i, tycker det känns hemtrevligt och så en ryamatta samt någon korgmöbel, hmm jag bara vill ha det så.


Så här ser det ut en så länge.


När vi var på visning stod det en tresittssoffa här, så platsen är ändå rätt stor:



Hmm ska bli spännande och se vart detta leder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0