there you go monkeyboy

Onsdagsmorgon!

Sitter med tända ljus, massor med frukost och lyssnar på morgonpasset i P3. Ska snart ut och gå en runda med hunden. Han har varit halt i några dagar på grund av en svullen tå. Men nu har det blivit mycket bättre, så en liten längre runda en kisserunda får det bli denna morgon.

Igår var det tapetjakt till allrumet. Inte det lättaste... Min och Maxs smak har börjat glida ifrån varandra, men som tur är så är vi bra på att kompromissa. Så vi hittade en tapet och en färg som finns i tapeten kommer att vara på den andra väggarna plus att det fanns vit och grå färg i tapeten som trappan kommer att ha sen. Tapeten är rätt neutral men jag tror att på en stor vägg kommer den bli jättefint. Längtar tills vi ska börja måla och fixa...


ECO retro, vit, svart, grå, brun, beige och grön. Även om färgerna inte är så starka så händer det mycket i tapeten. Jag hittade en turkos tapet med domherrar på, men Max var inte överförtjust, vilken tur att jag ska välja inredning och Max får nog snällt foga sig=)


Kommentarer
Postat av: Lena

Rigtigt cool :) !



Kramizar Lena

2011-10-12 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0