Are there keys to a plane?

Måndagmorgon- Pigg och vaken, vaken är jag iallafall efter 9timmars sömn. Men täppt i näsan, hostig och en smygande huvudvärk får jag nog stå ut med. Ska snart ut med hunden trots att han fortfarande är trött efter gårdagens promenad och det är nog jag med. Kroppen är liksom inte den samma som innan av förklarliga själ=)

Igår var vi på ikea och skulle köpa en säng till vårt lilla mirakel eftersom de hade en väldligt bra kampanj just på den sängen vi ville ha, men den var slutsåld. Men det gör inget, vill ändå ha bebisen i min säng så mycket som möjligt. Bebis, man och hund i sängen och jag är världens lyckligaste.


Ha en skön måndag!


Ännu en bild från gårdagens vandring. Härligt!!! Tänk att nästan 20 hundar, bland annat schäfer, schnauser, pudel, fransk bulldog, flattar, collie, labrador, saluki med mera, kommer så bra överräns. Alla hundarna var glada, tror även de kände av vårkänslorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0