2012 ♥

Nytt år nya friska tag och en massa nya möjligheter samt utmaningar!
Första inlägget år 2012 och första inlägget på länge. Borde egentligen göra en summering av 2011, men jag väntar ett tag till.

Ville bara komma in och säga hej och skriva att livet tickar på och just nu är det jäkligt bra. Det är guld och gröna skogar som en väldigt trevlig kvinna sa till mig en dag när jag behövde höra det som mest.


Vet ni! Jag återkommer, hunden ska rastas och tänderna ska borstas, imorgon väntar en barnfri dag på Hais.

Bilden som pryder framsidan på min nya allmanacka. Vi två! Som Max sa en dag: Det är du och jag untill the bitter end. Så är det. Du och jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0