I know how to press those buttons, buddy

Hej bloggen!

Jag har varit upptagen med livet och allt vad det innebär en lång stund men nu är jag här igen, för ett litet tag i allafall.

Året har börjat otroligt bra, fast att jag just nu känner att jag skulle vilja ligga på en strand i Thailand än sitta här och titta ut på snön och människor med tjocka jackor. Men det kan jag glömma, jag har större åtagande här i sverige istället. Kanske om några år ligger jag där och njuter lite extra över livets mirakel.

Idag jobbar Max så det är jag och Qing som ska hitta på något tillsammans, men innan vi ger oss ut på äventyr ska vi (läs jag, hunden ligger på favoritfilten och nannar) vika all rentvätt, tömma diskmaskinen och plocka undan mina saker som ligger lite här och var i huset. Då blir mannen glad.

Qingen har ryckt sin fjärde klo i onsdags och jag är så imponerad över hans sätt att tackla det, en sådan glädje och lycka han visar och förmedlar gör att man bara kan bli inspirerad när saker känns tungt. Han är en kämpe och med skorna på utomhus är han samma glada lilla skit som han alltid varit.

Nu--spotify på högsta volym, här ska det paras ihop strumpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0