Cats and dogs

Utomhus regnar det ett rejält sommarregn. Ett skyfall kan man också säga. Vi sitter inne torra och goa. Jag håller på att steka hamburgare och skära upp tillbehör för att göra egna hamburgare. Det blir en dag framför tvn. Min bästa vän för tillfället. Ligger framför tvn medan Max jobbar och äter och vilar upp mig. Det är svårt att sova på nätterna så när sömnen faller på så är det bäst att vara redo.
Nu är det inte långt kvar, lite mer än en vecka till beräknad födsel och absolut max lite mer än tre veckor. Men jag bara hoppas att det sker snart. Jag är så rastlös och längtar efter att vara uppe på nätterna för att amma och natta om den lille/a.
Nu är det dags att käka och sedan brottas med halsbrännan, men som sagt snart är det över, och vi har fått det finaste man någonsin kan få. Så halsbrännan som gör att man tror man kan skjuta eldklot är snart ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ni är!

Åh vad spännande att det snart är dags!! :-( äntligen kommer Ullaredsbäbisen! ;-)

2012-07-31 @ 20:59:17
URL: http://Annalollo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0