I´m a dayperson

Söndag och vädret är helt ok, tydligen är det varmt för jag känner mig ständigt varm=) Men jag gillar att vara varm.

Nu är det mindre än 6 veckor kvar till bebisen kommer plus minus 2 veckor. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Iallafall nu de sista månaderna. Det första tolv veckorna gick väldigt sakta även om vi fick reda på att vi skulle ha barn i vecka 7. Men det känns underbart att veta att det lilla(stora) grynet mår bra och lever loppan mest hela tiden. Det börjar bli trångt om plats och att sova är ett projekt i sig, men vad gör det? Jag bär på ett mirakel!




Sängen är redo för en bessebulle!


Vagnen är redo den med.


Rentvättade kläder och filtar redo för förlossningsväskan


Hur sött är det? =)

Ja, snart är vi redo för förlossningen, rent mentalt är jag redan där men praktiskt fattaste några saker. Men det ska vi fixa nu de närmaste veckorna. Om en och en halv vecka har jag semester även om jag plockade ihop mina saker från HAIS redan i fredags då vi ska vara på en annan förskola. Kändes inte det minsta konstigt utan bara helt rätt. Så nu är det sammanslagning och det enda jag ska göra är sitta och ta det lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0