Jag kastar bollen i luften, ser var den landar

Solen skiner, den verkligen skiner och värmer mina kinder och boll till mage. Jag är ledig och jag njuter även om jag saknar Max här hemma så passar vi på att njuta av varandra när han är hemma. Sitter på altanen på kvällen myser, skrattar och självklart längtar efter den livliga krabaten som ligger i min mage.

Efter gårdagens scenen är din på Skansen så lyssnar jag på Ledin nu och självklart gör sig Timbuktu påmind här och där. Precis som igår. Ledin har glada låtar som handlar om det bästa som finns -  Kärlek. Inte som tex Melissa Horn som gör att man känner sig självmordsbenägen, men det tilltalar väl någon det med.

Nu blir det altanen igen med hunden och halsbrännan. Undra om Twix hjälper eller kanske ett glas pepsiMax=)


Älgsafari 2011-08-09 Max födelsedag, tänk att ett år senare väntas vårt barn födas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0