My boys can swim

Idag var det bowling på jobb, känns i magen just nu, tror jag sträckte mig eller nått. Måste börja tänka lite mer på mig själv nu och inte bara köra på som jag alltid gjort. Pausa.. 10 veckor kvar till bebis är här. 10 veckors lugn och ro. Eller?!

Imorgon ska jag till barnmorskan och göra glukosbelastning för att kolla om jag ligger i riskzonen för diabetes. Ska även lyssna på lilla hjärtat och mäta magen. Mysigt som bara den, mindre mysigt att jag inte får äta på 8 timmer innan och 2 timma efter jag druckit sockerlösningen.

Annars, det är lugnt. Barnrummet börjar ta form, lite fix och grejor som ska köpas till. Solen skiner och min hud börjar bli lite brunare och näsan fräknig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0