It´s beautiful day

Fredag idag, lite fredagskänsla  har man kanske. Max är ledig imorgon, så fredag är det. Men Max är ledig lite hur som helt så man tappar bort sig i dagarna. Men en sak vet jag iallafall och det är att tiden går alldeles för fort (Anna, helt rätt) Vill att tiden ska stanna lite, för jag tycker inte att jag hinner njuta exakt så mycket som jag vill av mitt lilla liv. Jag försöker verkligen suga in varenda lilla minut av min lilla stjärna. Men som sagt tiden rusar iväg och det bästa är att bara ta det lungt och mysa och njuta. För det är det bästa som finns.
 
Vi har precis gått en lååång runda, utforskar fortfarande närområdet och hittade vägen till Bruceskog. Perfekt cykel och gång väg, Filippa sov hela vägen och sover vidare på altanen medan jag äter lunch.
 
Qing är på G igen efter att varit lite krasslig antagligen efter vaccinationen. Tyvärr inträffade detta just vid tävling och jag har aldrig varit med om en så seg, trött och illamående hund. Men som sagt han är på G igen och älskar våra långa runder och att altanendörren är öppen när Filippa sover där. För då kan han springa ut och in och plockar ut leksak efter leksak. Som jag får springa runt och plocka in när det börjar ösregna. Men det gör jag så gärna.
 
 
Hösten gör sig påmind även i trädgården, färgerna börjar ändras, gräset är klippt för sista gången, äpplena på träden är plockande och tomater och paprikor är skördade även de. Utemöblern är i säkert förvar under presseningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0