bubblan

Så ja, imorgon är det verkligeheten som väntar. Max sex veckors ledighet är över. Jag, Filippa och Qing ska börja vardagen tillsammans och det känns skönt. Jag känner mig redo, jag känner den lilla tjejen väl nu och vet vad hon vill.
 
Denna vecka blir dock en mjukstart för Max är ledig tisdag och fredag, så det är lugnt.
 
Imorgon börjar även livet som liiite sundare. Har gått ner 13kg sen förlossningen och har som plan att gå ner 10kg till. Men inte  i rekordfart utan i ett lugnt tempo som även tillåter muskeluppgång=) Ska bli spännande. Det betyder inte att jag ska sluta äta godis, för det är inte aktuellt men mer motion och mat på regelbunda tider. Vi kör en mjukstart även med det, för jag kan bli lite öm i snittet imellanåt.
 
Nu blir det söndagsmat och sedan mys i soffan.
 
 
En superfokuserad Filippa på skötbordet, hon älskar sin mobil från IKEA.
 
Hon är världens finaste lilla bebis, Varje dag är vi tacksamma över att vi fick just henne och att vi kunde göra henne på egen hand och att hon blev så fin som hon är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0