Ljuva ljus

Vaknade av Filippa vid sju imorse, gick in till henne och höll på att dö när jag ser att Max redan är där inne. Jag trodde han låg kvar i vår säng. Men han hade hört henne och var före mig där inne. Jösses tror hjärtat stannade lite.

Dagen fortsatte sedan med en runda till vegeholm för en skogs och strandpromenad. Glashalka i skogen vilket resulterade i två vurpor en för mig och en för Maxs mamma. Så nu har jag värsta bulan på höften och en tung arm. Men nya bullar och kaffe på stranden gjorde allt bättre. En tur inom Rösa för fika och mys för Filippa.

Nu lagar Max mat och jag har hällt upp ett glas rött. Jay Z i högtalarna och Filippa leker med en sked.

Okej, vi ses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0