Resumé?!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag klarade uppkörningen på första försöket GO ME
2. Höll du några av dina nyårslöften? Fixade körkortet, fixade en utbildning till mig inom temet HUND
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag glad för
5. Vilka länder besökte du? Frankrike (Paris) Spanien (lloret de mar) Danmark Tyskland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 September
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vet vad jag vill och ingen kan stå i vägen för det
9. Största misstaget? Inget jag kan komma på faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, har varit hos doktorn några gånger men ingen allvarligt
11. Bästa köpet? Min bil, utan tvekan
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min bil, utan tvekan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JA! Att Max gav mig en resa till Paris i 25års present och att jag fick möjlighet att träna med olika välkända hundmänniskor och att jag fick möjligheten att påbörja hundutbildningen nästa år=)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Halo och hej här är pippi, pippi det är jag=)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit det lungt, stressat ner och bara varit hemma
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Blev du kär i år? Jag har varit kär hela året i min killar här hemma
19. Favoritprogram på TV? Ullared och Anna Anka, haha!
20. Bästa boken du läste i år? Lydnadsträning i teori och praktik, och lyckas på tävling
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick allt och lite till
22. Något du önskade dig men inte fick? Nej
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag tillbringade dagen på stranden och sedan kom tjocka släkten på besök
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer timmar på dygnet =)
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans
26. Vad fick dig att må bra? Qing och mina nära och kära
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Nathan i one tree hill
28. Vem saknade du? Min farmor
29. De bästa nya människorna du träffade? Nina
30. Planer för 2010? Självklart, kommer bli ett händelserikt år på många sätt=)


En fin dag på klubben med rallylydnadstävling. Radarparet Jenny och Camilla pratar garanterat om något viktigt=)
Och Nej min hund har inte egna ben att stå på=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0