agility

Ja, idag var det då agility tävlingsträning. Men så blev det inte för det blev endast en träning med 20 hinder upställda my godd tänkte jag jag ahr bara kört kasnke 5 hinder i rad innan. Men vi skötte oss galant tyckte jag. Jag tror dock itne att de ekipagen som hade platsliggning tyckte detsamma för där sprang Qing ut och skällde. En smart mann skrämde iväg Qinge vilket gjorde honom ännu mer rasande. smart gjort! Idoit skulle jag säga. Men vad fan jag fortsatte med Qinge ändå ch vi kom imål flera gånger ochd et gick bra. Vi är lite fumliga på planen eller ja jag är det. Flyger hit och dit och fick ett smeknamn, det är nybörjarens tur. Ja det är väl jag och Qing då tänker jag.. Men jag är helnöjd med vår prestation och en av instruktörerna var imponerad av vår slalom, vilket hon sa flera gånger. Vad bra tänkte jag för när vi var vid slalomen kunde jag knappt få luft av allt spring så jag kunde inte säga in, ut så många gånger för då hade jag kollapsat av andnöd men min smarta hund fixade det ändå=)

Nu ligger han utslagen vid mina fötter och väntar på att jag ska lägga mig med honom i sängen. Det är skönt när man vet att ens hund är trött av att fått arbeta. Han har det riktigt bra den lilla skiten... Min älskade älskade Qing,,,


    


image62
Det sötaste som finns!!!


Kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0