Fredagsmys

Har precis kommit hem från en helt underbar runda med Soffe. Ibland glömmer jag bort att de som verkligen äslkar mig akn få mif på bättre humör. Jag bara tar avstånd och surar in mig i min egen värld. jag är itne helelr den bästa på att berätta hur jag känner. Men idag bara kom allt ut och det var så skönt att få berätta hur jag kände och hur jag faktiskt mår så att ingen tar det personligt. Det känns som en liten sten föll från mitt bröst. Är verkligen glad för de som står mig nära att de kan lyssna på mig och verklgen få mig att känna mig bättre. Det är guld värt...

Nu har jag och max städat undan lite och jag betalade min enda räkning som jag har varje månad, till lärarförbundet och jag hade glömt det totalt så nu är den fösenad denna månad med. haha! Eller tragiskt egentligen. Såg även på mitt konto att jag gjort av med mer pengar på ullared än jag tänkt, men va fan jag är nöjd med allt jag köpte så jag kan inte ångra det. Om en vecka drar vi till Mallorca och det är så gött att ha det framför sig.

Nu ska jag och max inta soffan men morötter, chips dippa och inte helt otippat en flaska asti. Jag max och Qingen... Ibland är kärlek allt som behövs...

Untill then!!♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg du har!!

2007-08-03 @ 22:36:50
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0