En flaska vin

För första gången har jag och maxcen delat en flaska vin och max gillade vinet. Var lit mousserande och supergott. Asti cinzano, verkligen att rekomendera. Fick tipset an arbetskollega. Max är ute sista rundan med Qingen sen är det sängen som gäller. Imorron ska vi till maxs moror och morfar för hans morfar fyller år idag.  Sen ska jag fortsätta med att rensa ut ur mina garderober och låder och all plts där jag har kläder. Har så mycket kläder men anväder knappt hälften. Så svart soppåse och jag få mer plats för nya fina fynd=) Man måste vara på et6t speciellt huör för att kasta kläder, ett skoningslöst humör så man kastar det man i vanliga fall inte vill kasta. Så det ser jag framemot imorgon. Har även klader hemma hos mamma och pappa som jag måste ordna upp. D börjar redan prata om det fast att de inte ska flytta förrän i April. Men men de vill väl att det händer nått. Jag och Max flyttar ju tidigare så jag lär ju göra något åt det. u kom max och Qing in och max berättade att efter att Qing kissat första gången så ville han inte gå in som han brukar, han ville å vidare lite till och kissad en gång till och sen ville han in. Han är sjukt smart den hunden. Han ahr koll på allt och brukar gömma sina ben och vet alltid vart de är och han kollar alla utgångar i huset om han inte får gå ut genom ytterdörren. Han är så smart och så go och så är han ju en pudel vilket säger det mesta. Bara bäst!!!


Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0