Bäbiss!!!

Lördag till söndag spenderade jag och max  på landet och där finns det alltid bäbisar till olika djur. Kattungar, föl, vilket för mig är sött att kolla på men nu fanns det valpar. hej och hå... Pyrenesik Valhunds valpar. Gud så söta... Jag satt nog i boxen och gosade med dem en timme. Kunde inte släppa dem sen, tänkte på dem och drömmde mig bort till jags jälv ska köpa mig en valp och så klart när jag köpte Qing mmm vilken underbar dag=)

Men egentligen ä dens tora nyheten att en av mina absoluta närmaste vänner väntar barn. Känns konstigt samtidigt som jag är jukt glad för hennes skull. Kommer redan nu kolla på bäbiskläder bara för det är så kul. Vet ju inte avd det är  för kön mendet finns alltid unisex kläder... mmm Bäbis bäbis... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem väntar barn???

2007-09-17 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0