Hundträning

Läste igenom mina gamla inlägg om träningen med Qing och jag inser att jag varit väldigt aktiv med honom. Så skönt det ska bli att börja igen med att träna honom och träffa alla klubbkompisar. Saknar det livet.  Men ibland få man prioritera om. Lägenhetsrenoveringen börjar närma sig sitt slut så nu är det dags att ta tag i allt som fått gå i stå. Mest av allt Qing. På tisdag drar träningen igång igen, vilket ska bli helt underbart. Jag vet att Qing är grymt sugen på att träna för det märker jag på promenader då han smyger upp i fotposition och tittar på mig och tänker. Ja, säg fot, ja säg fot och så ge mig godis Okej?! Han är grym så nu jäklar sett vi in en stöt och klara lydnadsklass 2 i ett ryck.. LP1 LP2 Black Basic Qing of Quality inom snar framtid...

Nu ska jag ringa runt till diverse hanverkare och be dem slutföra, jepp ni läste rätt... Slutföra...

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Ja, kan du då tänka dig att labradoren inte gillar närhet av andra hundar? Det tyckte vi såklart var extra roligt :o)

Vad roligt att flytta in och renovera som ni gjort! Allt blir ju så fint, precis som man själv vill ha det!

Såg att du är förskollärare, själv läser jag till lärare 0-12 år faktiskt!

2008-01-15 @ 22:23:02
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0