nytt år nya tag

Ja, nu måste jag tydligen göra något drastiskt. Måndag eftermiddag står jag och några av mina kollergor och snackar och en pappa kommer och hämtar sitt barn. Han tittar på mig och frågar om jag är trött, för jag ser sååå trött ut. Nä svarar jag, för jag var verkligen inte trött. Hade till och med sminkat mig, till och med med foundation och puder. Kanske bara lite bekymrad då? Nä, jag är helt normal svarade jag då. Jaja; måndagar är jobbiga. Nä, svarar jag.

Hallå, jag ser ut så här, sorligt nog tydligen!

Idag ska jag spraya mig med min brun utan sol och gnida in huvudet i brun utan sol... Eller så bara accepterar jag att jag ser ut så här pigg och glad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar vacker med eller utan ringar under ogonen gumman..
jag har uppdaterat min blogg igen.. ahh.. vill sa dela med mig av allt som hander, sant jag inte skriver i min blogg du vet. men det kommer, maste bara hitta en lugn stund.
love you

2008-01-09 @ 17:52:53
URL: http://sophsweusa.blogg.se
Postat av: em

hej jenny :) he, okey. jo förstår att ni kanske måste ta tag med det i lägenheten nu istället för körkortet. jag har lagt mitt körkort på is helt å hållet tyvärr. men funderar på att ta en intensivkurs i det så jag får det snart. funkar inte att plugga om man inte har något sort datum satt då man ska klara det... fan. måste ha ett datum så jag pluggar aset tills dess. inte pluggat på flera månader...

jag antar att du var den som babblade på om den enda i min blogg :) låter så bra så, det du säger. och om ni nu varit tillsammans 7 år borde det väl visa det mesta :) he.

hur går det med lägenheten då? blir den fin? visa gärna bilder sen :) vi ska renovera här i huset också. mycket här som är slarvigt gjort av dom som bodde här innan. ska även måla om varje rum osv :) men det är kul när det är klart sen! kram på dig!

2008-01-10 @ 03:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0