Fredag!

Fredagen är påväg och det betyder att snart har jag semester. 4 veckors nada! Kom precis på att min kompis barndop är samma dag som jag ska tävla Qing, men en positiv sak är att dopet och tävlingen är i samma stad - Bjuv. Så det blir nog inga problem.

Idag har jag bakat till jobbet och det gick jättebra för utom att jag åt alldeles för mycket deg och hör och häpna mina läsare, jag sprang en runda för att på något orimligt sätt gottgöra degen. Skönt var det och jag hade nästan glömt hur det kändes med blodsmak i munnen. Härligt...


♥ Titta vilken underbar hund jag har ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Ååååhåhhhh skyyynda hit nu då....JAG ÄR SUUUGEN!!!!



Hmm hejja dig det var duktigt minsann....mmm lite ångest där ja....hi hi

2008-07-11 @ 06:26:39
URL: http://angelico.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0