Lydnadsklass 1

Igår blev jag tillfrågad om jag ville hålla i en kurs inriktad på lydnasklass 1 och självklart vill jag det, jag kommer ju inte att hålla i den själv utan med Camilla. Kommer bli roligt  att lära ut det jag älskar mest, lydnad, tävling med mera. För att få mer kött på benen sitter jag nu på balkongen med laptopen och min feta lydnadsbok från Canis och Med sikte på 10:an har även cesar millans (mannen som talar med hundar) bok och inki sjöstens allmänlydnadsbok. För övrigt så ska jag på kurs för henne senare i sommar. =)

Så nu ska jag återgå till att hitta en massa intressant och hjälpande information sådant som jag hade uppskattat när jag gick den kursen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0