nästa vecka

nu är träningen för nästa vecka upplagd. Eftersom Max jobbar kväll så har jag hur mycket tid som helst och den tiden tänker jag spendera på gymet. Beach 2008 here i come. Måste dock ut med Qing i någon timme innan för att han ska vara lite trött när han ska vara själv men det är ju inget negativt.

Qing ligger just nu på mattan vid datorstolen och är helt slut efter 3,5 timmar på landet med sin tjej. Han älskar att vara där och det ser man på honom han njuter. Bilder kommer upp sen på kärleksparet. Det var ett helt underbart väder så även jag passade på att njuta av at vara ute. Helt underbart, behövdes för att ladda om batterierna...


Lördagskvällen bjuder på lite annat än ris och provviva vilket gårdagen gjorde....

image237
Me like, resturang på mallorca

Kommentarer
Postat av: em

duktig som ska spendera massa tid på gymet. ska jag också göra .. måste gå ner i vikt. kämpa på jenny! :D

2008-03-08 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0