God kväll, sverige

Nu sitter jag här vid datorn efter en långrunda förbi mamma och pappa samt svärföräldrarna. Känns bra och Qing busade loss i trädgården med de andra hundarna.

Sitter och väntar på Max som slutar om en halvtimme, längtar efter honom. Imorgon blir det upp i god tid för sen så är det skogen som gäller med vaplkursen, vi ska visa dem valpspår. Mysigt!

Och ja, jag har hämtat mig från segern igår, det var helt underbart att ännu en gång få bekräftelse, mitt självförtroende är på topp till nästa helg på tävlingen. Min Qing är helt klart bäst, idag fick han även ett halsband av sin farmor som jag försökt övertala max att vi skulle köpa men han tyckte det var fjolligt men nu har jag ett och det är inte mitt fel utan Maxs mammas och så klart the secrets för jag ville ju ha det=)

Natti natti folks!!!


image349

Kommentarer
Postat av: Emma

fett nice :)

2008-05-25 @ 19:22:02
URL: http://babyyblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0