Perfekt

Vilken perfekt träning inte bara för att Qing gjode allt som en gud utan för att den var effekiv och rolig. Jag och Camilla körd järnet och löste problem och laddade inför tävlinsträningen på Torsdag. Skitbra! Testade att köra rutan med Qing med plastremsor mellan konerna. Qing fattade inget, stannad innan men med lite targettrning så hoppade han över plasten och sen var det problemet ur världen.

Sitter och kollar på DH nu och känner att tröttheten börja komma ikapp en, fast att jag somnade på vilan och kom uppstapplande en timme senare och då hade jag redan slutat för kvart sedan men skönt var det och kroppen behövde det tydligen.


image347 
I löv U

Kommentarer
Postat av: Anonym

det samma du !

2008-05-20 @ 22:59:42
URL: http://frredde.blogg.se
Postat av: Millivanilli och Yran Pyran Vildstyran

Jenny! Jag blir tokig! Jag kommer kanske inte med på tävlingen för jag gjorde tydligen fel när jag anmälde :(. Fatta, jag håller på att få fnatt!!! Ska prat fint med en viss Gunnar, kanske får jag va med i alla fall... Håll tummar och tassar!

Kram,
C

2008-05-21 @ 22:28:36
URL: http://www.123hjemmeside.dk/yrans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0