Mördare?

Jag har inte som jag brukar skrivit vad jag tyckte om måndagens hundcoach med Fredrik. Och jag vet inte vad jag ska säga. Han valde att avliva rottweilern, hur fan kan man göra så. Jag är medveten om att det finns vissa hundar som behöver en viss förare som kan hantera dem. Men det gör mig så ledsen och hur dålig reklam är det inte för honom.
Att han vid något tillfälle nämner att rottweilern inte är en hund för barnfamiljer får mig att fundera över vilka hundar som är för barnfamiljer. Finns det speciella raser avlade på barnfamiljer... Nä, trodde inte det. Jag kommer inte sluta titta på hundcoach eftersom jag kan hitta något som jag kanske kan ha användning för i framtiden. Än så länge har jag inte lärt mig något nytt... Men kanske, kanske har han något litet guldkorn!



Pinsamt Fredrik!

Kommentarer
Postat av: Nicole

jag kan på ett sätt hålla med Fredrik att avliva den där knaisga rottweilern för nästa gång man är ute med dem så kan den lika gärna bita sönder ett barn som går eller en annan hund. Den hunden var ganska farligt och bet den där killen som hade hand om honom i ansiktet utan anledning "visades inte på tevde" men visst tycker jag ändå fredrik är lite fjantig ibland han har blivit biten typ 2 gånger av olika rottweilers. Men rottweiler är en sån hund om du inte uppfostrar rätt blir det som ett vapen man går ut med i koppel

2008-11-30 @ 09:24:42
URL: http://mariposablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0