Kurs

Ska snart till klubben och hålla kurs med camilla. Jag ska som sagt prata om lite ttävlings- och träningspsykologi och lite annat smått och gott. Ha förberätt mig väl så det kommer gå bra. Ska ta med två böcker som är värda att rekommendera (Lyckas på tävling och The secret) men det mesta kommer jag ta från anteckningarna från Fegenlägret.

Annars har dagen varit helt ok, ingen värme på jobbet så vi har fryst som isbitar men värmde oss med filmer på youtube om spöken (bu) Barnen såg så klart inte dessa. Nu ska jag snart fixa lite mat till mig och max och sedan packar jag min väska och beger mig till det ställe där jag trivs som bäst... Brukshundklubben!!!


Ta en titt på hemsidan


Högst upp på nyheter - Min och Camillas temakväll!!

Om man klickar in på nyheter till vänster och skrollar ner så ser man mig och Qing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0