Onsdag

Ja, morgon igen och jag känner mig utvilad och pigg. Ska ta doggen och cyklen och lämna Qing hos mamma och sedan trampar jag iväg till jobbet. Ska inom chefen och lämna mitt examensbevis för igår kom de på att de inte hade det. Hmm bra jobbat, jag har jobbar där i snart två år. Idag har jag ingen planerad aktivitet på eftermiddagen vilket är störtskönt. Men eftersom jag inte kan sitta stilla så ska jag och Max ut på en bilpromenad med Qing, alltså kolla bilaffärerna i närheten. Max är sugen på en ny bil och jag är sugen på ett körkort=)  Sedan åker vi ut ¨på väla för lite kvällsshopping. yeay, dagen blev räddad.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: ems

hur gåre me körkortet? :d

2008-09-03 @ 17:06:48
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0