She rubs with love...

Idag är det Qings födelsedag 0och idag fyller han hela 4år. Min finaste älskade lilla pudel


Påväg hem från kennel Black Basic, då visste jag inte vilken kärlek man kunde känna.
Men efter ett tag kände jag det och lovade mig själv och Qing att jag skulle göra allt för honom och göra hans liv till det bästa.


Qing och jag på vår första klippkurs, qing är inte ens 1 år här.


BIR valp på sin första utställning (bästa dvärgpudelvalp)


Vår första kurs och bilden visar slutprovet som qing fick fina betyg på och det var där jag bestämde mig för att tävla i lydnad med honom.


 Så småningom visade det sig att jag blev erbjuden att vara hjälpis och självklart var Qing med på noterna på valpkursen.


Jag och Qing tränade agility med blandade resultat.


Jag och Qing vinner hemmatävlingen i lydnadsklass1


Qing provar på att simma på djursjukhuset


Jag och Qing ledde länge lydnadslistan på helsingborg brukshundklubb och vi var länge tvåa av alla pudlar i sverige i lydnad.


Qing visar sig vara en perfekt vattenapportör (efter lite träning)


Den perfekta modellen...

Den perfekta modellen2...


Jag och Qing tävlar i finalen i bjuvscupen med 4 domare och massor med publik. Qing bjöd som vanligt på skratt


Qing litar på sin apa, här på hundparken i löddeköpinge...


Qing med sina fina priser efter bjuvscupen. Ett av de finaste priserna vi vunnit är den vita koppen med texten: till någon väldigt speciell. Ett pris som domaren själv delade ut till ett ekipage som visade upp något fint. Den tävlingen sköt inte poängen i taket för mig och Qing men det vi gjorde var underbart att se och ni kommer komma långt sa domaren till mig.


Han älskar sin boll så klart..


Qing räddar människor


letar sig igenom sönderbrända möbler


Den lilla familjen



4åringen...

Jag och Qing har varit med om så mycket om genom att skaffa honom har en helt ny värld öppnats för mig. Vi har åkt på läger tillsammans och i augusti åker vi igen. Vi tävlar tillsammans, vi delar säng, vi delar ett liv tillsammans och jag har aldrig älskat något så som jag älskar Qing

Jag kan fortsätta med bilder i oändlighet för hunden fotas nästan dagligen och han är med om massa saker...







Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Garttis i efterskott, tyvärr har vi varit utan dator en vecka så jag hade missat det men som sgat grattis i efterskott, ojoj mkt han varit med om under sitt 4-åriga liv! lovely, mkt skoj!

2009-07-28 @ 11:33:53
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0