I like to get the Daily news

Ja, nu har jag placerat mig i köket med laptopen, ska göra lite körtester via internet. Som bekant har jag ju bytat körskola eftersom jag bara betalde och betalde en massa och tyckte inte att jag kom någonstans på min förra körskola. Har kört två körlektioner på min nya körskola och fick idag tid till halkkörning, inte en dag för sent. Så nu börjar jag om med all teori och det bästa är att jag kan göra det hemmifrån.

Så nu sitter jag här med böcker och max ger mig pussar lite då och då för att uppmuntra mig, fast just nu håller han på att sätta upp gardinstången i storarummet för Qing råkade dra med sig gardinen när han skulle busa med sin boll. Den fina lilla pudlen!




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ni är världens sötaste par :) !

2009-05-14 @ 11:15:11
Postat av: Sophie

skynda att ta körkortet så att du kan bila upp här i sommar :D

2009-05-21 @ 19:23:23
URL: http://swefreebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0