Oh, guess again, tubby

dag 8 - ett ögonblick

Finns många ögonblick men jag ska ta ett som betydde mycket för mig när jag var yngre.

Jag kom hem en kväll, pappa hade precis kommit hem från jobb och visade mig en bild på ARVINGARNA (mina dåtida idoler) JAg sa att jag ville klippa ut den och sätta upp den i mitt rum (10000 bilder på arvingarna i hela rummet). Men då säger pappa att jag inte behöver göra det för vi ska åka och se dem ikväll. De skulle nämligen spela på väla för att promota sin nya skiva. Iha, jag stod längst fram och var helt lyrisk. Efteråt köpte jag deras skiva, fick den signerad plus att jag lätt Casper skriva på min tröjarm, kan säga att den tröjan var välanvänd efter det.


Det var denna skiva jag köpte, men min har allas autografet på sig=)



By the way, servisen stannar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0