I'm like a commercial jingle

Ohlala två inlägg under 24 timmar.
Har nyss kommit hem från jobb och gym och snart bär det av till brukshundklubben. Man ska känna att det är måndag, och visst känns det just idag, åh vad jag är trött, seg och okoncentrerad. Men men en natts sömn så är man väl på banan igen, man vill ju inte riskera att vara ur kurs förlänge.

Imorgon och på onsdag har vi visning på vår lägenhet, hoppas någon nappar. Vi vill ju påbörja nästa steg i livet---

our house in the middle of the street





Vår fina lägenhet som nu kommer att ge lika mycket glädje till någon annan som det gett oss.

Nu ropar mannen på mig att jag ska göra mig redo för en promenad med hunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0