She´s into it...

Den 1 Juli! Det är så nära men ändå så långt ifrån. Men visst känns det härligt att veta att något otroligt spännande och roligt väntar. Jag och Max, vi pratar väldigt mycket om vårt nya hus, så klart. Det är ett stort steg och vi är båda sugna på kreativiteten som väntar. Vi planerar det mesta, pratar om hur en dag i huset kan se ut, som om det skulle skilja sig från andra dagar. Vi pratar rutiner, livet och framtiden. Känns som man ska bli en bättre människa när man flyttar till huset, a new and improved me (us). Jag ska ha kakor i en fin kakburk, brickor till frukosten på helgerna (som äts i solen) städa en dag i veckan,dricka te och kaffe ur fina muggar, lösa korsord, läsa en massa böcker, ha lugn skön musik på låg volym. Jag ska även följa ett teveprogram och vara hemma mycket mer. Jag ska arbeta i min trädgård med trädgårdhandskar, cykla och handla mat, laga goda middagar med smakrikt rödvin, jag ska även vara otroligt snygg och pussas med min blivande man så ofta det bara går.... Ja, vi får se vart det hamnar när vi väl flyttar in, men mitt viktigaste mål är att jag ska ta vara på varje dag, vara lycklig och sprida kärlek. Jag ska även le mycket och bara vara glad och positiv.

Livet leker ju, play along...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0