حب

Det finns bara en väg... uppåt och framåt! Med en positiv inställning kommer man längre och högre. Jag är påväg...

Om bara en månad bor min bästa vän 20minuter ifrån mig och inte 9timmar med bil. Tack!

Jag har även kommit på att jag är jäkligt lyckligt lottad, ler när jag går runt i vårt hus. Tänk att det skulle bli så bra-bättre än bra. Ler när jag tänker på vår framtid här, så mycket som kommer hända och så mycket kärlek det bor och ska bo inom dessa väggar.

Men nu lever vi en stund i nuet... Ska snart gå upp till mina killar som redan intagit sängen. Mina fina killar, mannen i mitt liv och solstrålen som får vilken grå dagsom helst att bli full av färg. Kärlek!

Annars?
Jo, tack. Nu när allt är grön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0