You just close your eyes, you hope for the best.

Söndag, jag älskar söndagar. De är så sköna, man hinner göra en massa. Qing ligger bredvid mig på en stor rund madrass som är till vår finfina träfåtölj. Han har hunnit med att att busa med Leja (åsas hund) i bruceskogen. Han hann även upptäcka att hans ben inte är lika långa som hennes då han hamnade under vattnet i ån när de sprang som galningar. En fika i trädgården har också hunnits med och nu ligger han utslagen, mitt hjärta.

Jag har gjort allt jag skulle göra i lägenheten och max har nu tagit över. Jag sitter vid vårt köksbord i vårt penthouse (bilder kommer) med 20 av maxs gamla studentlitteratur böcker, de ska in på blocket, men det tar tid att hitta nypris och sedan skriva in alla böckerna i annonsen. Men med lite bra musik och ett glas pepsi max så går det mycket lättare, och så har jag såklart hunden bredvid mig som sover gott. Och självklart mr iphone=)

Bilder från dagen (från mr iphone)


Leja och Qing

En slutkörd Qing

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0