a list

Namn: Jenny                                                 
Födelsedag:
29 JuniHemstad: Norrköping
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blont
Längd: 178
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Civilstatus:Förlovad
Stjärntecken: kräfta
Skostorlek: innan var det alltid 38 men nu är det bara 39
Är dina föräldrar skilda? nej
Svagheter: Max
Rädslor: sjukomar och olyckor
Det första du tänker på när du vaknar: Mmm vad skönt. Sen tittar jag på klockan och kan ändra uppfattning

Antal...
Personer du kysst:
ingen aning
Syskon: två äldre bröder
Piercings: navlen, bröstvårtan och tragus
Tatueringar: på min handled, ett tecken som betyder Kung (Qing)

Framtiden...
Namn på barn:
Har inte tänkr på det
Vad vill du bli när du blir gammal? positiv och glad
Drömjobbet: lärare


Har du någonsin...
Varit kär?
jadå. Är det fortfarande
Blivit dissad?knappast
Rymt hemifrån? ja, när jag var liten med min kusin, varade i en kvart ungefär
Föreställt dig ditt ragg naken? nä!
Skolkat? ja
Sovit utomhus? många gånger
Gråtit i skolan? absolut
Spytt i skolan? nej, inte vad jag kan komma ihåg
Velat bli modell? var inne på det innan men fick se baksidan av dt dirket
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? Gode gud ja
Sett en död människa? nä det har jag inte
Använt droger? vad klassas som droger?
Ätit sushi? ja
Retats? ja

This or that...
Cider eller öl?
cider
Pepsi/Cola? cola såklart
Mc Donalds/Burger King? burger king
Kärlek eller sex? Både och i en underbar blandning
Jordgubbar/blåbär? jordgubbar
Kött/veg? kött
Tv/film? tv
Gitarr/trummor? gitarr
Adidas/Nike? nike
Kinesiskt/mexikanskt? kinesiskt
Kakor/paj? paj med vaniljsås , mums :)
Mtv/Vh1? Vh1
Blind/döv? Inget av det


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster?
en torkvinda
Lyssnar du på musik nu? nej
Om ja, vad?
Vad har du på dig? mjukisbyxor och en t-shirt
Vad är det på din musmatta? Qing, Zamba och mig och max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0