black turned white

Idag har det målats och tydligen gillar jag att gnida mig på nymålade väggar för min svarta (ÄKTA) on the peak jacka var helt plötsligt vit överallt till och med på insidan (?) Ja, jag slutar aldrig att förvåna mig själv. Så jackan ligger nu i tvättmaskinen. Det kom lite vitfärg på max tröja som jag hade på mig men jag tänker inte berätta det för jag har tvättat bort det mesta förhand och hoppas på att resten försvinner under natten (?)

NU ska jag göra mig en macka med nutella på och dricka lite cola, jag är nyttigheten själv. Men va fan, jag renoverar!!!


Inte helt oväntat kommer en bild på Qing QINGQING eller BADingen soom är hans alterego

image188
En sån skitbra bild med tungan över nosen...


Kommentarer
Postat av: Zack

Du kanske ska kolla veckans outfit bla.

http://cityoftheday.blogg.se/1197915874_det_viskas_om_brlop.html

Tänkte på din fina pudel :)

Tc.

2007-12-18 @ 20:09:00
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0