Gott nytt!

Snart ska jag och Max sätta igång med att laga maten vi köpte idag och jag ser mest framemot efterrätten som kommer vara vit chokladmousseoch björnbärssås. Åååh vad gott!

Sandra ska ut på part party så jag bestämde mig för att jag ville göra henne sådär nyårsfin och hon var på, men efter en timmes lockande och svarta ögon var hon mindre entusiastisk men resultatet blev sjuktbra. Sandra var svinsnygg och lockarna blev så fina och håret blev så bra och ögonen sådär jätteintensiva. Skitsnyggt. Så nu kan killen falla som en fura för henne.

Jepp jepp. nu ska jag skriva ut receptet på huvudrätten och sen anländer Max och då ska vi laga mat tillsammans och ha hela kvällen för oss själva, kolla lite film och dricka mycket asti... mmm

Gott nytt år på er där ute och hoppas att 2008 blir super!!

image193
Sandra är nyårsfin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0