ta mig samman

Nu måste jag ta mig samman och fixa till lite saker. Max slutar jobba klockan 2 och då vet jag inte riktigt vad som händer, tippen eller shoping? Har lite saker som ska till tippen och släpet är hemma så det vore ju bra att dra till tippen. Men jag vill även ner i stan och prova ut lite jackor och shoppa i största allmänhet. Men jag tror nog att vi hinner med det mesta. Vi måste även till ikea och lämna tillbaks stora delar av köket för allt passar inte och bla bla bla. Hoppas vi kan få lämna tillbaks det fast att vi inte har kartongerna kvar för de kastade vi i tron om att när man betäller ett kök så får man rätt kök med sig hem, men icke sa Nicke.

Idag ska även den sista tapeten komma upp... wio fondtapeten som ska sitta på den väggen där vi ska ha vår hatthylla. Vårt hem börjar bli ett hem. Golvet håller på att läggas i hallen och snart påbörjas golvet i sovrummet. Snart är det inflyttning. snart, snart...

Jag måste ta mig samman!!!!



image191
Jag stoltserar här med en bild som jag själv tagit, fast att julen är över för mig detta år..

Kommentarer
Postat av: sophie

tack så mkt

2007-12-27 @ 13:10:08
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0