göra det bästa

Ibland hamnar man i svacker, djupa som dalar och ibland blir man så glad och är så lycklig att man hamnar på berg så höga. Ibland mår man sådär och undrar om livet inte ska ge mer än så här. Just nu är jag nöjd men jag vet att allt kommer att bli så mycket bättre. Jag känner mig så konstig eftersom jag varit hemma idag. Känns konstigt att inte jobba för jag älskar verkligen mitt jobb. Jag längtar till jag ska laga mat till min baby och vice verca. Vi pratar en massa varje dag om vårt framtida liv, för framtiden är vår och den kommer bli underbar. Allt är redan underbart nu, vi bor tillsammans, men betalar ingen hyra, ingen mat, ingenting. Allt vi tjänar går rakt ner i våra fickor. Därför passar vi på att spara så mycket som möjligt så vi kan vältra oss i inredning. Men en dag ska vi ge något riktigt fint till dem som ger oss denna möjlighet för det är guld värt. När jag och Max har bott tillsammans i några år kommer vi titta tillbaka till denna tid och tänka, fan avd gött när vi fick maten lagad och allt betalt. Men just nu längtar jag till jag får laga mat till min älskling. Just nu gör vi det bästa av situationen och tänker på den framtide som ligger så nära. En framtid som kommer att ha så mycket lycka med sig i bagaget. 


                             ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0