Juicy fruit

Har varit på väla, hittade dock inget kul. Blev en body butter, papaya. En flaksa asti på systemet och gräddbullar på ikea. Max köpte en jättefin adidaströja zip up, svart med röd, grön och gul rand. Det är väl ironiskt. innan när jag pluggade hade jag 2300 i månaden och ville ha allt jag såg i affärerna. Nu har jag massa pengar men hittar inget. Det är nog menningen att jag ska spara de pengarna. Vilket passar rätt bra till vi fått en fin lägenhet.
Innan idag regnade det hur mycket som helst men nu skiner solen, så ikväll blir det grilla. Ska nog ta doggen och gå en runda med honom i det fina vädret. Han behöver springa av sig lite.


hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0