Pasta

Nu har jag varit hemma ett tag. Helt slut i huvudet efter jobbet. Massa information som jag bara ska förvara. Shit. jaja!!! DEt ordnar sig. Nästa vecka är vi fler personal och då kan jag slå av på tempot. Såg precis att det låg två stora rullar med mentos framför mig, sånnan med sex rullar i. Mmmm roffade genast åt mig en och öppnade mmm gott var det. lagom syrligt. Ska snart käka lite pastasallad med bacon. Är rätt hungrig, sen ska jag faktiskt inte göra nått. Bara chilla med doggen och mannen. Skulle egentligen ut med sandra och akita i skogen men mitt huvud orkar inte med det. Ska låta honom springa i kvarteren istället när vi går ut med honom så han får springa av sina små ben. Å nu bara mumsar jag vidare på mentos, får sluta med det så jag orkar pastasallad med. Max kom till jobb idag fö ratt hämta nyckel hem till min mamma och pappa. Han skulle hämta Qing. När jag såg honom stiga ut ur bilen så slog det mig som det gör så många gånger att han är riktigt snygg. När vi blev tillsammans var vi 16 år och då var vi barn. Nu är vi vuxna och jag bara älskar den man max han blivit. Inte bara utseendemässigt utan allt med honom. Men han är ju så grymt snygg!!! Känns bra att fotfarande känna så efter mer än 6 år tillsammans. Det är nog då man vet att man kommer vara tillsammans föralltid.

Idag ahr det avrit konstigt väder, när jag skulle cykla till jobbet regnade dety, sen sken solen, sen blåste det, sen regnade dt, aen kom solen och det blev mulet men sen kom solen. Känns som solen vinner och det hoopas jag verkligen!!!!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0