uttråkad

Fattar inte, jag har inget att göra. Kan inte göra så mycket heller eftersom jag är sju. Min hals gör mer och mer ont efter varje gång jag sväljer känns det som. Var mycket bättre innan. Skulle till soffe men hon glömde att hämta upp mig och tiden rann iväg så det blev inget med det. Jag avr sugen på scones så jag bakade det och Sandra kom förbi, väldigt passande. Så det blev scones för två.  Skulle helst av allt vilja att Max slutade jobba nu så jag kunde få lite kramar. Vill att vi ska flytta till en egen lägenhet och just nu finns det en som är intressant och som Sandra pratar om en väldig massa och hon har lovat att hjälpa till att flytta om vi flyttar till en lägnhet här uppe på ringstorp annars tänker hon minsann inte hjälpa till. Snällt sånt! Men men jag väntar med spänning på fortsättningen! Snart snart kan vi flytta...

Borde egentligen bädda sängen och fixa till lite innan Max kommer hem, men det blir v'äl som vanligt att jag gör allt en kvart innan han kommer. Känns som jag har noll självdiciplin, vilket känns jävligt jobbigt. aaa men men solen skiner iallafall så det är ju bra..

 


               ε>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0