se så!

Nu har gästerna begett sig hemmåt och vi har tagit oss en runda i skogen med doggen. Max blev så glad när han fick sin digitala systemkamera. Vi hade tänk köpa en sådan innan vi åkte till spanien med mina föräldrar men nu fick han en i examenspresent, rätt bra ändå! Jag passade på att visa alla Qings priser som på kort tid expanderat betydligt, massa fina priser som han vunnit när vi tävlat i lydnad.
Just nu längtar jag till fredag och helgen men jag njuter även av nuet för det är så skönt att bara sitta hemme en kväll och inte göra något, jag max och qingen. Vi ska snart bege oss och köpa glass, för det är så himla varmt idag och då kan man få äta lite (läs mycket) glass. Njuter faktiskt väldigt mycket just nu. Har ett toppenjobb, älskar att gå dit på morgnarna, fast att jag kan var väldigt morgontrött. Men man blir så glad när man ser barnen. ska börja träna in klass två momenten i lydnad med Qing och det ska bli grymt kul. Det är vart ute och snart åker jag till Spaninen med en viss ångest att behöbva lämna QIng hos min mormor och morfar, vilket gått rba så många gånger men han har aldrig sovit där, men det kommer gå bra, det får gå bra helt enkelt.


må så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0