A list

Hur gammal är du om fem år?

28år (gammal och grå=)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Max och svärmor
Vilken är den senaste filmen du sett?
jag kommer knappt ihåg

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på, sms är snabbt och inget mellan snack, men prata i telefon vid rätt tillfälle är bra!

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

Vilken är din favoritjulsång?

Hansons jullåtar är bäst! 

Vilken är din favoritplats?

I en skog med Qing

Vilken plats föredrar du minst?
sjukhus

Var tror du att du befinner dig om tio år
Om 10 år är jag 33, hmm! Har nog fått barn med Max och vi är gifta och Qing och Buddy njuter av livet och springer i vår trädgård, för hus kommer vi ha då!
Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret, det gör det fortfarande!
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Barnen på jobbet

Hur stor är din säng?

Vår säng är stor och go plats för två och en hund

Hur många landskap har du bott i?

1

Vilka städer har du bott i?

Helsingborg
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

varma och goa strumpor
Är du social?

Nej! Jag orkar inte vara social och snackig med folk jag knappt känner, men har inga problem att vara det om det behövs.
Tycker du om kinamat?
Ja! gottgott!

Tycker du om kaffe?

nej, men vilken kick man kan få av det=) 

Kan du spela poker?

nej!

Tycker du om att mysa/kela?

Det är helt underbart, med både pojkvän, kompisar och hunden!!! 

Är du en beroendemänniska?

Nej, jag är inte beroende av något!

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej! 

Vill du ha barn?

Ja, det vill jag men inte på ett bra tag.
Har du någonsin åkt ambulans?

Nej, och jag hoppas att jag aldrig kommer att göra det.
Föredrar du havet eller en bassäng?

en blandning av båda, lita hav och sen ett dopp i poolen.

Vad spenderar du helst pengar på?

PÅ massor, just nu spenderar jag(vi) pengar på renoveringen och möbler, med mera!

Äger du dyrbara smycken?

Dyra och dyra men vissa har ett stort affektionsvärde för mig, min förlovningsring, smycken jag fått av släktingar och av max så klart.

Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Just nu tittar jag knappt på TV, men desperate housewives och bonde söker fru försöker jag kolla på.

Vem är den roligaste människan du känner?

Det måste vara mig själv för jag förstår mig på mig själv och jag har goa skratt med mig själv. (?)

Sover du med gosedjur?
Ja, en svart pudel som man kan gosa in sig i.
Vad har du för ringsignal?

Big girls don´t cry

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, jag tror det iallafall. Någonstans

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Vår pärm med allt som handlar om lägenheten.

Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

Dansar du i bilen?

Nej (?)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

VIlka fondtapeter vi skulle ha i vår lägenheten

När var du i kyrkan senast?

En jättemysig kyrka i knäred, som nog är den finsate jag sett. Kunde nästan höra bröllopsmarchen

Hur länge har du campat som längst i ett tält?

14 dagar kanske, har ju varit scout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0