förkyld men glad!

Fast att min näsa rinner och är täppt om vartannat och huvudet och andra delar värker så är jag glad! Lite nässpray och panodil hjälper mot det mesta. Pratade med min kära Klaudia innan för att delge henne om det senaste skvallret. Blev massa snack och snart ska vi träffas igen.  Till helgen kommer både Åsa och Soffe hem vilket kommer bli great, jag kommer vara frisk då=) Det enda som är surt är att presenten till Soffe antagligen inte kommer komma i tid eftersom jag skickat efter den och angav min gamla adress, så nu håller den på att studsa tillbaka och få en ny adress på sig. Surt men imorgon är det fredag och den kanske anländer då...

Snart ska jag ut med vovven och träffa sandra så att Qing och Akita kan få busa av sig. min hund behöver någon form av stimulering, han klättrar på väggarna och ber om att få göra något, bara lite lydnad eller agility. Han tror nog att hans tävlingskarriär är över. Men så är inte fallet. Han är just nu en renoveringspudel och ligger mest i skiten och surar för han vill inte vara med när folk hammrar och låter otäckt. Men vänta bara han komemr vara kungen i lägenheten sen. Allt för hans skull, regel nummer ett...


Eh ja det går bra med renoveringen, det går framåt... Snart är tre rum, tapetserade, målade två-tre gånger och fondtapeter uppsatta. Det låter som om det borde gå snabbt men nej nej, det tar sin tid. Men snart. Sen kan vi beställa köket och någon får påbörja badrummet och gästtoan. När det är gjort så är det lungt, då är det klart=)
Idag har vi köpt taklampor till hela lägenheten förutom till toaletterna och över matrumsbordet. Men det gick jäklit bra och vi kommer ha det så ljust och fint=)

nu ska jag kissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0