kritik

Känns lite dåligt och dra upp Qing nu när han ligger helt utslagen i sängen baraför att han ska badas, så jag ger honom några minuter till på locket och sen blir det bad!!!


Har flera gånger läst i folks bloggar att de måste försvara sig mor olika kommentarer. Olika sorters kritik och andra kanske negativa åsikter om den som bloggar. Då har jag märkt att så många måste visa kommentaren och skriva tillbaka för att försvara sig och tycker att de som lämnar kommentaren är iditoer och framför allt borde de inte vara anonyma utan stå för vad de säger. Om man skaffar sig en blogg så lämnar man ut sig på ett väldigt öppet sätt, det beror ju självklart på vad man skriver om men många väljer att vara väldigt öppna. När man gör detta val får man vara beredd på att det kommer finnas hur många som helst som kommer att tycka eller se saker olika än vad en själv gör och säkerligen kommentera för det är väl det kommentarerna är till för? Inte bara en massa beröm och guld och gröna skogar... konstruktiv kritik...  ATt sedan en person väljer att vara anonym är ju inte helt ok kanske eftersom de ska stå för vad de säger men vad ger ett namn...  Anonym är lika med ett namn, om man inte känner  denna person eller denna personen har en blogg.  Jag tycker alltså så här, skaffar man sig en blogg så får man fan ta att många inte tycker om en för alla är vi olika och tycker olika att sedan vissa människor väljer att säga det kan både vara bra eller dåligt, att starta en så kallad smutskastning tycker jag är lite väl överdrivet... sånt ska man inte lägga ner tid på... Kanse lite dubbelmoral från min sida eftersom jag just nu skrev detta. men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0